Pomysły na zdrowe i lekkie śniadania oraz owocowe koktajle.

Nie wiecie co zjeść na śniadanie lub jaką przekąskę spożyć w ciągu dnia między posiłkami, aby było lekko i zdrowo? Zapraszam Was do dalszej części wpisu.
 
Rano nie lubię jeść warzyw, jajek czy mięsa, dlatego zwykle wybieram coś lekkiego w postaci jogurtu z dodatkami czy serka lub mleka z
płatkami. Najlepiej sprawdza się jogurt naturalny lub inny, który nie jest słodki.  Dodaję trochę owoców, w zależności jakie mam pod ręką.  Do całości dodaję coś chrupkiego do posypania na przykład: płatki owsiane, fitellę, wiórki kokosowe, owoce goi, musli itd. 
Ostatnio moim hitem śniadaniowym jest także pancakes. 
Jak zrobić pancakes
(2 sztuki)
– szklanka mąki
– 1 jajko
– pół szklanki mleka
– pół łyżeczki proszku do pieczenia
– 1,5 łyżki oliwy
Całość mieszamy, aby nie było grudek. Odkładamy ciasto na 10 minut a następnie smażymy na mocno rozgrzanej patelni bez dodatku tłuszczu. Mnie najbardziej smakują podawane z owocami leśnymi. Można dodać nutellę lub twarożek. Taka mała porcja potrafi być naprawdę sycąca. 
 
Do picia ostatnio wybieram wodę (przegotowaną) z plasterkami cytryny i miętą. Smakuje mi i jest bardzo zdrowa. Między posiłkami możemy wybrać koktajl owocowy. W Internecie znajdziecie sporo przepisów. Ja przeważnie miksuję/blenduję  banany, mango lub truskawki z mlekiem lub jogurtem naturalnym. Na koniec koktajl lubię posypać wiórkami kokosowymi.
 A jakie są Wasze ulubione śniadania?